راهنمای سفرهای ارزان قیمت با هواپیما و قطار به همه جا

تیک بان: مرکز خرید بلیط هواپیما-بلیط قطار-بلیط اتوبوس

راهنمای سفرهای ارزان قیمت با هواپیما و قطار به همه جا

تیک بان: مرکز خرید بلیط هواپیما-بلیط قطار-بلیط اتوبوس

راهنمای سفرهای ارزان قیمت با هواپیما و قطار به همه جا

بایگانی
پیوندها

تور استانبول : ویژگی های استانبول

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۰۲ ق.ظ

ور استانبول ، از زمانی که در سال 2016 شهر استانبول ترکیه به عنوان شهر برتر توریستی دنیا برگزیده شد، زمان زیادی نمی گذرد، بنابراین بین تورهای خارجی مختلف، تور استانبول می تواند گزینه ی معقولی باشد؛ علاوه بر این استانبول همیشه جزو ده شهر برتر دنیا از نظر جذب گردشگر بوده است. خرید بلیط هواپیما را با تیک بان تجربه کنید. 

تور استانبول، خرید بلیط هواپیما ، بلیط چارتر، قیمت بلیط چارتر، خرید اینترنتی بلیط هواپیما ، قیمت تور استانبول، قیمت تور ارزان استانبول

دیدنی های استانبول بسیارند و این شهر بزرگترین شهری است که در دو قاره قرار دارد. با سفر همراه تور استانبول شانس بازدید از هر دو قسمت اروپایی و توریستی تر استانبول و بخش آسیایی و مسکونی تر که بخش تاریخی شهر نیز هست، را خوهید یافت. ورودی تنگه بسفر استانبول که دو بخش اروپایی و آسیایی شهر را از هم جدا می کند، خلیج شاخ طلایی نام دارد و بسیار زیبا است. در ادامه به چند جاذبه برتر توریستی استانبول اشاره می کنیم: تور استانبول : جاذبه های توریستی استانبول تور استانبول، خرید بلیط هواپیما ، بلیط چارتر، قیمت بلیط چارتر، خرید اینترنتی بلیط هواپیما ، قیمت تور استانبول، قیمت تور ارزان استانبول

  • برج گالاتا (Galata Tower): برج گالاتا یا برج مسیح با ارتفاع 67 متر، از یادگارهای تاریخی دوران حکومت روم است.
  • موزه باستان شناسی استانبول (archeology museum): با بیش از یک میلیون شی تاریخی به نمایش گذاشته شده، بازدید از این موزه به یادماندنی خواهد بود.
  • تور استانبول ،کلیسای چورا (Chora Church): نمونه ای زیبا از تزئینات داخلی دوران بیزانس، که در حال حاضر به یک موزه تبدیل شده است.
  • کلیسای آب انبار (Basilica Cistern): کلیسایی با یک مخزنی زیر زمینی آب که گنجایشی باورنکردنی 2.8 میلیون فوت مکعب آب را دارد. اگر بدانید این کلیسا از لوکیشن های فیلمبرداری فیلم هایی مانند از روسیه با عشق و جیمز باند بوده است، دیدن آن را غنیمت خواهید شمرد.
  • مسجد سلیمانیه (Süleymaniye Mosque): مسجدی با شکوه واقع بر تپه ی سوم استانبول، که نتیجه به هم آمیختن هنر معماری بیزانس و اسلام را به نمایش می گذارد.
  • بازار ادویه (Spice Bazzar): بازار ادویه بازاری سنتی با بیش از پنج هزار غرفه و پذیرای دویست و پنجاه میلیون بازدید کننده در روز است.
  • تور استانبول ، سرای توپقاپی (Topkapi Palace): بنایی متعلق به قرن 15 میلادی و دوران حکومت عثمانی که در حال حاضر تبدیل به موزه شده است.
  • مسجد سلطان احمد(Sultan Ahmed Mosque): مسجد سلطان احمد حدود چهارصد سال پیش ساخته شده و هنوز هم به عنوان مسجد کاربرد دارد، و پنج بار در روز برای انجام مراسم نماز به روی تویست ها بسته می شود. این مسجد به علت کاشی های آبی بالای در به نام مسجد آبی نیز معروف است.
  • تور استانبول ، مسجد ایاصوفیه (Hagia Sophia): مسجد یا کلیسای ایاصوفیه، به عنوان یک کلیسای ارتودوکس در قرن پنجم بنا شد اما در طول گذر قرن ها، به عنوان مسجد و در ابتدای قرن حاضر به عنوان موزه مورد استفاده قرار گرفت.

تور استانبول : امتیازهای سفر با تور استانبول

تور استانبول، خرید بلیط هواپیما ، بلیط چارتر، قیمت بلیط چارتر، خرید اینترنتی بلیط هواپیما ، قیمت تور استانبول، قیمت تور ارزان استانبول

مسئولان تور استانبول بسیاری از دغدغه های شما را برطرف می کنند و امکانات بسیاری مانند راهنمایی شما در سفر به زبان فارسی، انتقال راحت شما و وسایلتان از فرودگاه به هتل، رزو بلیط و اتاق و... را با قیمتی مناسب برای شما فراهم خواهند کرد. از آنجا که آب و هوای استانبول در تمام طول سال ملایم و مرطوب است، سفر با تور استانبول لحظه آخری و بلیط های چارتر هم می توانند گزینه های خوبی باشند، با اینحال اگر به دنبال یک تور استانبول برای سفری ایده آل هستید، می توانید برنامه سفر خود را به گونه ای بچینید که در طول ماه های خلوت تر از استانبول بازدید کنید. شما می توانید تور لحظه آخری ، تور خارجی لحظه آخری و تور لحظه آخری خارجی را نیز مشاهده نمایید.

تیک بان خرید بلیط هواپیما را از 900 ایرلاین داخلی و خارجی برای شما راجت می کند. شما در تیک بان می توانید بلیط هواپیما ی مسیرهای مختلف هوایی را با هم مقایسه کنید. تیک بان خرید اینترنتی بلیط هواپیما را ارزان و راحت می کند. بهترین قیمت بلیط هواپیما و چارتر را ارائه می دهد. سامانه فروش بلیط تیک بان محصولی از شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ می باشد که امکان خرید بلیط چارتر و بلیط سیستمی هواپیما را میسر ساخته است. بلیط های چارتری: بلیط های لحظه آخری هواپیما هستند که بدلیل عدم تکمیل ظرفیت هواپیما و یا رزرو گروهی توسط چارتر کننده با قیمت پایین تر و ارزان تر عرضه می شوند.

تور استانبول : هتل های استانبول

تور استانبول، قیمت تور استانبول، قیمت تور ارزان استانبول، خرید بلیط هواپیما ، بلیط چارتر، قیمت بلیط چارتر، خرید اینترنتی بلیط هواپیما

با وجود هتل های معروفی مانند هتل فور سیزن (four season)، هتل پرا پلس (Pera Palace Hotel)، هتل ردیسون بلو (Radisson Blu Hotel) و...، از نظر اقامت مشکلی نخواهید داشت، با اینحال اگر مایل به اقامت در هتل های پنج ستاره ای مانند موارد بالا هستید، باید برای تور استانبول مورد نظر خود بودجه بیشتری در نظر بگیرید، با این حال بیشتر تورها انواع مختلفی از هتل ها را ارائه می کنند.

تور استانبول : خرید در استانبول

تور استانبول، خرید بلیط هواپیما ، بلیط چارتر، قیمت بلیط چارتر، خرید اینترنتی بلیط هواپیما ، قیمت تور استانبول، قیمت تور ارزان استانبول

مراکز خرید در استانبول فراوانند، ولی بسته به تور استانبول مورد نظر شما، می توانید برای اینکه حد اکثر استفاده را از زمان داشته باشید از خیابان استقلال استانبول دیدن کنید که پر از مراکز خرید و رستوران ها است. خوردن کباب ترکی اصل و سایر غذاهای ترکی در این رستوران ها می تواند تجربه ی سفر شما را پر بار تر کند.

تور استانبول : هزینه ها

بین تورهای خارجی، تور استانبول نسبت به هزینه ای که باید برای آن بکنید واقعا به صرفه است و این مقدار هزینه برای بازدید از یکی از برترین شهرهای گردشگری دنیا معقول است. هزینه های گذرنامه برای ورود به ترکیه عبارت اند از: تور استانبول، قیمت تور استانبول، قیمت تور ارزان استانبول، خرید بلیط هواپیما ، بلیط چارتر، قیمت بلیط چارتر، خرید اینترنتی بلیط هواپیما

  1. 1000 تومان بابت شناسه
  2. 3750 تومان بابت عوارض شهرداری
  3. 75000 تومان برای تعرفه صدور گذرنامه
  4. 29300 تومان هزینه خدمات دفاتر پلیس +۱۰ و هزینه پست

برای سفر به اکثر کشورهای خارجی به گرفتن روادید نیز نیاز دارید ولی به علت توافق بین جمهوری اسلامی ایران و دولت ترکیه، شهروندان این دو کشور برای سفر به کشور دیگر به گرفتن روادید نیاز ندارند. برای سفر به ترکیه، معقول ترین گزینه انتخاب تورهای هوایی است، که سفری راحت و سریع را برای شما ممکن می کنند. سفر با خودروی شخصی نیز ممکن است ولی به علت مسافت طولانی از مرز تا استانبول، این سفر طولانی احتمالا شما را خسته خواهد کرد، مگر اینکه قصد شما در درجه اول ماجراجویی باشد. قیمت تور خارجی و تور خارجی ارزان را نیز بررسی کنید.

تور استانبول : قیمت تورهای هوایی

تور استانبول، قیمت تور استانبول، قیمت تور ارزان استانبول، خرید بلیط هواپیما ، بلیط چارتر، قیمت بلیط چارتر، خرید اینترنتی بلیط هواپیما

قیمت تورهای هوایی به مدت زمان اقامت تور در استانبول بستگی دارد، که معمولا از ۲ شب تا ۱۳ شب متفاوت هستند. برای بررسی قیمت میانگین تور استانبول، به بررسی قیمت تورهایی با تعداد روزهای میانگین یعنی 3 و 4 شب طبق قیمت های متوسط تیر ماه سال 96 می پردازیم، ولی توجه داشته باشید بسته به آژانس مسافرتی، مسیر پرواز، نو ع هواپیما و هتل و... قیمت ها بسیار متفاوتند. رنج کلی قیمت ها از 670000 تا 2500000 تومان است، و برای اقامت در هتل های 3-4 ستاره، 750000 تا حدود 1500000 تومان می باشد. هزینه های تورهای زمینی: بسته به آژانس مسافرتی، هتل و مدت زمان اقامت در استانبول، هزینه ی تورهای زمینی بسیار متفاوت هستند، از 500000 تا 1700000 تومان، اما به علت طولانی بودن زمان سفر با اتوبوس، این مقدار هزینه چندان معقول نیست. تور استانبول، قیمت تور استانبول، قیمت تور ارزان استانبول، خرید بلیط هواپیما ، بلیط چارتر، قیمت بلیط چارتر، خرید اینترنتی بلیط هواپیما

تور استانبول : مسیر های هوایی:

  1. تهران-فرودگاه امام خمینی- استانبول، استانبول-فرودگاه امام خمینی
  2. مشهد-استانبول، استانبول-مشهد
  3. شیراز-استانبول، استانبول-شیراز
  4. اصفهان-استانبول، استانبول-اصفهان
  5. اهواز-استانبول، استانبول-اهواز
  6. تبریز-استانبول، استانبول-شیراز
  7. تور استانبول : کرمانشاه-استانبول، استانبول-کرمانشاه
  8. رشت-استانبول، استانبول-رشت
  9. ارومیه-استانبول، استانبول-ارومیه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۳۱
mina asra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی