راهنمای سفرهای ارزان قیمت با هواپیما و قطار به همه جا

تیک بان: مرکز خرید بلیط هواپیما-بلیط قطار-بلیط اتوبوس

راهنمای سفرهای ارزان قیمت با هواپیما و قطار به همه جا

تیک بان: مرکز خرید بلیط هواپیما-بلیط قطار-بلیط اتوبوس

راهنمای سفرهای ارزان قیمت با هواپیما و قطار به همه جا

بایگانی
پیوندها

بلیط ارزان فرصتی عالی برای سفر

جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۴۶ ق.ظ

بلیط ارزان فرصتی عالی برای سفر

بلیط ارزان قیمت، یکی از اولین گزینه هایی است که قبل از سفر به ذهنتان خطور می کند. حتما شما هم بارها و بارها به این خرید یک بلیط ارزان فکر کرده اید. گرچه فروش بلیط با قیمتی کمتر نه تنها برای هواپیما بلکه برای قطار رجا ، بلیط اتوبوس و کشتی هم می باشد اما تهیه بلیط با قیمت ارزان برای هواپیما برای بسیاری از افراد یک رویا به نظر می آید. جالب است بدانید که این یک رویا نیست و خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما و بلیط هواپیما چندان هم عجیب و غریب و دور از ذهن به نظر نمی رسد .



بلیط ارزان قیمت : پروازهای سیستمی یا چارتر؟

فروش بلیط هواپیما به دو شیوه سیستمی و چارتر است . این دو با هم کاملا متفاوت هستند، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما باید به نوع بلیط دقت نمایید. بسیاری از آژانس های مسافربری در ایام خاص و برای تاریخی مشخص اقدام به خرید و فروش بلیط های هواپیما می نمایند که برای این کار ابتدا خودشان کلیه صندلی های هواپیما را برای یک روز یا یک زمان مشخص خریداری می نمایند سپس بلیط ها را با قیمت بیشتری می فروشند که به این نوع فروش بلیط چارتر می گویند.

بلیط ارزان قیمت : فروش سیستمی

در روش فروش بلیط سیستمی ، شرکت های هواپیمایی بلیط را مستقیما به مسافران می فروشند و قیمت بلیط ها ثابت است البته بنا به تاریخ پرواز قیمت بلیط ها متغیر است . در این روش برای کودکان کمتر از دوازده سال قیمت بلیط کمتر است . این نوع بلیط برای خطوط هوایی ثابت هستند و هر روز وجود دارند شما می توانید به راحتی نرخ بلیط های سیستمی را به صورت آنلاین مشاهده کنید و بر حسب تاریخ پروازتان ارزان قیمت ترین بلیط را بیابید. بلیط ارزان قیمت هواپیما = ارزان ترین و کمترین قیمت در بین همه ی بلیط ها ؟ برای خرید بلیط ارزان قیمت یکی از مهم ترین مزایا این است که شما می توانید پایین ترین قیمت را در بین کلیه بلیط های موجود در هر تاریخی پیدا کنید . تنها با یک جستجو در سایت و به صورت آنلاین می توانید از کلیه قیمت های یک مقصد در هر تاریخی چه به صورت سیستمی و چه به صورت چارتر آگاه شوید . خرید بلیط ارزان قیمت و بلیط ارزان هواپیما صرفا پیدا کردن یک بلیط با قیمت ارزان نیست بلکه خرید بلیطی است که از همه بلیط ها ارزان تر است.


ارزان ترین قیمت بلیط های چارتر و ارزان ترین قیمت بلیط های سیستمی را شما می توانید به آسانی مشاهده کنید و به دلخواه انتخاب نمایید. اگر اهل گشت و گذار در اینترنت باشید به راحتی می توانید از آخرین قیمت بلیط های هواپیما آگاه شوید . نکات مهم به هنگام خرید آنلاین بلیط ارزان قیمت هواپیما • قبل از اینکه وارد سایت مورد نظر شوید و قبل از اینکه مراحل خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیک بان را انجام دهید باید از داشتن رمز دوم اطمینان حاصل کنید . اگر شما مشخصات لازم برای پرداخت آنلاین ندارید؛ به راحتی می توانید رمز دوم کارت را با مراجعه به یکی از دستگاههای ATM یا خودپرداز بانک صادر کننده کارت تهیه کنید.


برای خرید اینترنتی رمز دوم ، تاریخ انقضا و کد CVV2 لازم است پس از این کار به راحتی می توانید خرید را انجام دهید. • به هنگام خرید اینترنتی بلیط ارزان قیمت هواپیما توجه کنید که صفحه پرداخت با ادرس پرداخت اینترنتی بانک مورد نظرتان مطابقت داشته باشد و برای این کار از صحت آدرس اینترنتی صفحهای که در آن هستید اطمینان حاصل کنید. • هیچگاه اطلاعات مربوط به رمز دوم کارتتان را در اختیار هیچکس قرار ندهید و هر چند وقت یکبار آن را تغییر دهید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۳۰
mina asra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی