راهنمای سفرهای ارزان قیمت با هواپیما و قطار به همه جا

تیک بان: مرکز خرید بلیط هواپیما-بلیط قطار-بلیط اتوبوس

راهنمای سفرهای ارزان قیمت با هواپیما و قطار به همه جا

تیک بان: مرکز خرید بلیط هواپیما-بلیط قطار-بلیط اتوبوس

راهنمای سفرهای ارزان قیمت با هواپیما و قطار به همه جا

بایگانی
پیوندها

رزرو بلیط - نکات و توصیه

جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۰۲ ق.ظ
 
چقدر پیشبینی میکنم که پرواز کنم؟ - بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما برای پرواز در شمال امریکا 60 روز پیش است. برای سفرهای بین المللی به آسیا و اقیانوس آرام، بهترین زمان برای خرید 5 ماه پیش است. برای پرواز بین شمال امریکا و اروپا بهترین زمان 6 ماه پیش است. و برای پروازهای درون اروپا بهترین زمان برای خرید به محض این که بلیط ها در دسترس قرار می گیرند (معمولا 6 تا 10 ماه پیش) است.
 
بهترین روزها برای پرواز چیست؟ خطوط کوچکترین و فرودگاه های بی خطر ترین در یکشنبه (بهترین) و شنبه (دوم بهترین) زمانی که مسافران مسافرتی نمی سفر.
 
بهترین روزها برای خرید بلیط چه هستند؟ - مزایای آماری بسیار کمی برای خرید بلیط در تعطیلات آخر هفته وجود دارد، اما بسیاری از متغیرهای دیگر وجود دارد که بر روی این موضوع تمرکز ندارم.
 
بهترین خطوط هوایی در ایالات متحده چیست؟ ویرجین آمریکا، جت آبی و آلاسکا.
 
بهترین خطوط هوایی بین المللی چیست؟ امارات، هواپیمایی قطر، خطوط هوایی سنگاپور، و Cathay Pacific.
 
بهترین کارت اعتباری هواپیمایی چیست؟ کارت تعویض سفیر یاقوت کبود (سفر بین المللی) و United MileagePlus Explorer Card (سفر داخلی).
 
 
با داشتن ایده خوبی از این که صنعت چگونه کار می کند، گزینه های مختلف برای خرید بلیط های هواپیمایی و نحوه دریافت بهترین معامله و ارزان ترین قیمت بلیط می تواند کل تجربه اولین گام برای برنامه ریزی سفر شما باشد.
 
من زیر افکار من در مورد یافتن کرایه های ارزان قیمت و چگونگی برنامه ریزی مسیر، انتخاب یک شرکت هواپیمایی و جستجو برای بهترین معاملات بلیط توضیح خواهم داد.
 
اما ابتدا قصد دارم با مراحل پایانی که هنگام جستجو برای پرواز استفاده می کنم شروع کنم.
 
پروازهای ارزان برای تعطیلات تعطیلات.
سالن خروج فرودگاه در سانتورینی، یونان.
 
چگونه برای پیدا کردن پروازهای ارزان

گام 1: جستجو برای پروازهای در Kayak.com

این بهترین وب سایت برای پیدا کردن پروازهای ارزان قیمت است.
 
Kayak.com - بهترین قیمت برای ارزان قیمت، چند مقصد، تاریخ انعطاف پذیری، و پروازهای مستقیم است
Google Flights - بهترین برای کشف، زمانی که شما می دانید می خواهید به جایی بروید، اما نمی دانید کجا
Vayama.com - بهترین گزینه برای پروازهای ارزان با چند توقف است
برای پرواز استفاده از گزینه های جستجوی انعطاف پذیر (در صورت امکان). بهترین روزها برای پرواز معمولا - هر چند نه همیشه - دوشنبه، سه شنبه و شنبه. پنجشنبه و جمعه گران ترین روزهای پرواز هستند.
 
بهترین قیمتها، مسیرها و پروازهایی را که دریافت کرده اید، در نظر بگیرید. اگر آنها کرایه خوب هستند، آنها را بخرید و بقیه این پست را فراموش کنید. اما اگر میخواهید جستجو را ادامه دهید، به مرحله 2 بروید.
 
گام 2: وب سایت های هواپیمایی را برای معاملات و فروش صندلی جستجو کنید
وبسایت های فوق باید تمام فروش های فعلی را بازگردانند، اما گاهی اوقات آنها در فروش یک صندلی از یک شرکت هواپیمایی خاص برای مدت کوتاهی از تاریخ استفاده می کنند. وب سایت های زیر بهتر است زمانی که مقصد را در نظر داشته باشید اما برای تاریخ سفر خود قابل انعطاف است.
 
به Airfarewatchdog.com و Travelzoo.com بروید تا پروازهای ارزان تر از آنچه که در مرحله 1 پیدا کردید، جستجو کنید. این بیشتر از فهرست جستجوی دقیق تاریخ و پرواز است.
 

مرحله 3: به پروازهای در هواپیماهای بدون سرنشین نگاه کنید

خطوط هواپیمایی بودجه همیشه در وب سایت های سفر مانند Orbitz یا Kayak ظاهر نمی شود، بنابراین شما باید در سایت های مختلف برای پیدا کردن آن هزینه ها جستجو کنید.
 
جستجو برای پروازهای بودجه با استفاده از این سایت ها:
 
Cheap Flights Route Map در Skyscanner
این لیست پرواز های بودجه و حامل های کم هزینه را ارائه می دهد. خطوط هواپیمایی بودجه تمایل دارند که مسیرهای کوتاهتری را بفروشند و هر مسیری که نیاز به تغییر هواپیماها دارد، احتمالا بدون ارزش است. اما هرگز صدمه نمی بیند
 
اگر شما یک هواپیمایی بودجه را پیدا کنید که مسیر مورد نیاز شما را داشته باشد، سپس از وب سایت خود بازدید کنید و قیمت را بررسی کنید. مطمئن باشید که برای هزینه های بار و هزینه های اضافی حساب کنید.
 
مرحله 4: استفاده از گوگل برای جستجو برای فروش هواپیما
به گوگل بروید و برای شهرهای اصلی و مقصد خود جستجو کنید، برای مثال "فروش پرواز از نیویورک به لندن" و "فروش نیویورک به لندن پرواز". پیوندهای جذاب را دنبال کنید تا ببینید آیا فروش مشروع وجود دارد.
 
مرحله 5: تاریخ و مقصد را در وب سایت های هواپیماهای بزرگ وارد کنید
پس از تصمیم گیری در بهترین پرواز بر اساس قیمت، مسیر و تاریخ، مطمئن شوید که از وب سایت هواپیمایی واقعی دیدن کنید (به عنوان مثال United or British Airways). آنها گاهی می توانند همان بلیطی را که در Travelocity یا وایاما برای قیمت ارزان تر پیدا کرده اند، خریداری کنند - گرچه اغلب می تواند گران تر نیز باشد.
 
من این را تکرار می کنم
 
بگو بیا یک قیمت عالی در Vayama.com برای پرواز British Airways از نیویورک به لندن پیدا کنید. قبل از خرید آن از وب سایت British Airways بازدید کنید زیرا گاهی اوقات آن را برای قیمت مشابه یا ارزان تر می فروشند.
 
مرحله 6: تصمیم بگیرید که برای خرید بلیط خود را
چه موقع باید بلیط های خود را خریداری کنید؟
 
خوب، شما یک قیمت خوب پیدا کرده اید، اما باید آن را خریداری کنید یا صبر کنید؟
 
بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیمایی بین روزهای دوشنبه تا بعدازظهر چهارشنبه است (فروش در روز دوشنبه، با سه شنبه هماهنگ شده و ناپدید می شود.
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۳۰
mina asra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی